Er ging helaas iets fout

Heren
Dames
Vintage
Horlogebandjes
Inspiratie
Nieuw
SALE
Vintage | Tweedekans

Horloges gratis verzonden vanaf €50,-
Man overhandigt een pakket

Een product terugsturen vanuit een land buiten de EU

Bij Horloge.be doen we ons uiterste best om u een fijne winkelervaring te bieden. Mocht u desondanks - om wat voor reden dan ook - niet volledig tevreden zijn met het door u gekozen en gekochte product, dan kunt u dat in Nederland en België binnen 60 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. U kunt het product retourneren tegen een gereduceerd tarief van € 0,99. 

Wilt u het horloge retourneren om het te laten repareren? Kies de situatie die van toepassing is om de juiste instructies te vinden. Wij kijken ernaar uit om u zo snel mogelijk te herenigen met uw gerepareerde horloge!

Product terugsturen voor terugbetaling

Instructies voor terugsturen

  1. Log in op onze pagina 'Mijn bestelling
  2. Meld vooraf welk product je wilt retourneren.
  3. Download het retouretiket en het CN23/CN22-formulier*.
  4. Breng je pakket naar een afgiftepunt van de vervoerder die op je retourlabel staat aangegeven.
  5. Bewaar het ontvangstbewijs voor de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

*Meer informatie over het retouretiket vind u hieronder. Hier vind u ook meer informatie over de CN22 en CN23 formulieren.".

Voorwaarden

We vragen u vriendelijk om de volgende voorwaarden in acht te nemen bij je retourzending:

  • U heeft een retourtermijn van 30 dagen vanaf de dag dat je het product hebt ontvangen.
  • Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en download het CN22 of CN23 douaneformulier. Dit formulier kunt u downloaden in het gedeelte"Mijn bestelling".
  • Retourneer horloges en klokken in de originele merkverpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).
  • Het product moet in zijn geheel worden geretourneerd, inclusief alle accessoires en onderdelen.- Als er geen accessoire of onderdeel aanwezig is, wordt de winkelwaarde in mindering gebracht op het bedrag van je restitutie.
  • De juiste labels moeten intact zijn (indien redelijkerwijs mogelijk).
  • Voeg het garantiebewijs/boekje bij (indien redelijkerwijs mogelijk).
  • Als we u een retourlabel aanbieden, brengen we de kosten voor het retourlabel in mindering op uw restitutie.

Return costs and return label

Retour labels kunnen worden aangemaakt voor bestellingen die met DHL Express worden verzonden. We werken eraan om in de toekomst voor elke verzendpartner een label te kunnen aanbieden. Helaas is dit nog niet mogelijk. Als wij geen retouretiket leveren, bent u zelf verantwoordelijk voor het verkrijgen van het retouretiket. Wij adviseren de goedkoopste traceerbare verzendmethode te gebruiken.

RegioUitgaande vervoerderRetour vervoerderKosten retourzending
Buiten EU + VKDHL ExpressDHL Express€ 12,95

 

Formulieren CN22 en CN23

De CN23- en CN22-formulieren zijn verplichte douaneaangiften voor retourzendingen buiten de EU en het Verenigd Koninkrijk. Deze formulieren voorzien de douaneautoriteiten van essentiële gegevens over de inhoud, de waarde en het doel van de zending. Je kunt het vereiste formulier downloaden in het gedeelte "Mijn bestelling". Zorg ervoor dat u het volledig invult, zodat je retourzending zonder vertraging wordt verwerkt.

RegioWaardeCN22CN23
Binnen de EUAlleGeenNee
Buiten EU (incl. VK)Tot € 425JaNee
Buiten EUMeer dan € 425NeeJa

Product terugsturen om te ruilen

Instructies voor terugsturen

1. Log in op de ‘Mijn bestelling’ pagina. 
2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer “retourneren voor ruilen”. 
3. Vul de productcode in van het vervangende product dat u graag wilt ontvangen. 
4. Download het douaneformulier CN22 of CN23. 
5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap. 
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

Verwerkingstijd en terugbetaling

  • De omruiling vindt plaats op het moment dat wij het product daadwerkelijk retour hebben ontvangen. 
  • Zodra de retourzending is geaccepteerd en verwerkt, ontvangt u het volledige bedrag minus de initiële verzend- en retourkosten. 
  • Wij maken een nieuwe bestelling aan en sturen u een handmatige betaallink voor de omwisseling. Eventuele verzendkosten worden niet opnieuw aan u in rekening gebracht. 
  • Indien wij de retourzending niet binnen 14 dagen na de vooraankondiging hebben ontvangen, zullen wij u terugbetalen op het moment dat u kunt aantonen het product daadwerkelijk naar ons te hebben verzonden. 
  • Terugbetalingen gebeuren via hetzelfde betaalmiddel dat gebruikt is voor de afhandeling van de bestelling. 
  • Indien Horloge.be een fout heeft gemaakt met uw bestelling, neem dan contact op met info@horloge.be we helpen u graag verder en zullen u voorzien van de juiste retour instructies. Zodra het pakket retour gestuurd is onder onze voorwaarden zullen we initiële verzendkosten en eventuele retourverzendkosten vergoeden. 

Product terugsturen voor reparatie

Binnen de herroepingstermijn van 30 dagen

1. Log in op de pagina 'Mijn bestelling' 
2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer “retourneren voor reparatie”. 
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic. 
4. Download het douaneformulier CN22 of CN23. 
5. Voeg een (gedetailleerde) omschrijving toe van het defect aan uw horloge. 
6. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 7. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postkantoor. 
8. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd. 

Aanvullende instructies en informatie 

- Bij een reparatie onder garantie hoeft u het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt. 
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt. 
- Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht). - Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.

Buiten de herroepingstermijn van 30 dagen, binnen de fabrieksgarantietermijn

1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe. 
2. Voeg de geldige, gestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic. 4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap. 
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen. 
6. Bewaar het verzendbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

Retouradres 
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling 
Willebrordusstraat 16 
3037 TR Rotterdam 
Nederland

Aanvullende retourinstructies 
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt. 
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt. 
- Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht). 
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier

Buiten de fabrieksgarantietermijn, binnen het extra jaar HWG-garantie

1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe. 
2. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 
3. Voeg de originele HWG-factuur of uw originele ordernummer toe. 
4. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap 
6. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen. 
7. Bewaar het verzendbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

Retouradres 
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling 
Willebrordusstraat 16 
3037 TR Rotterdam 
Nederland

Aanvullende retourinstructies 
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt. 
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt. 
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren. 
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.

Buiten garantie, verzoek prijsopgave

1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe. 
2. Indien u bij HWG heeft gekocht, dient u de originele HWG-factuur of uw originele bestelnummer bij te voegen. 
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap. 
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen. 
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

Retouradres 
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling 
Willebrordusstraat 16 
3037 TR Rotterdam 
Nederland

Aanvullende retourinstructies 
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt. 
- Na ontvangst van het geretourneerde product maakt onze gecertificeerde horlogemaker een prijsopgave. 
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren. 
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier